Răspunsuri

2014-07-28T13:29:23+03:00
Cateva citate:
"Haidem şi noi să căutăm fetele-mpăratului"
"- Acu-n satu cela-a-mpăratului era un om ș-avea trei flăcăi. Doi erau cum erau, da unul era prost, ședea-n cenușă și-l chema Călin Nebunul."
"Cât se luptă, se luptă cât de cât să nu se deie zmeul. I-a tăiat Călin Nebunul o ureche ș-a picat o picătură de sânge ș-a stins focul"
"Călin Nebunul l-apucă și-l leagă de-un copac cot la cot. Mai merge el o bucată bună, și mai întâlnește un om."
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T13:35:30+03:00
A”avea trei fete şi erau aşa de frumoase, de la soare te puteai uita, da la dânsele ba. ”S-a suit în vârful lui ş-a văzut în depărtare o zare de foc”„ş-a ajuns la un palat, aşa de frumosu-i, de nu tendurai să te uiţi la dânsul” „vede acolo pe voinicul ce-şi rupsese mâinile la zmei.„”„Fraţii lui atâta dormise, c-acu-ntrase mai de-un stânjen în pământ.”„Iar pe la miezul nopţii se aude-un vuiet.”