1. Semiperimetrul unui patrat care are latura de 10 cm este:
2. Segmentul de dreapta este linia dreapta marginita _____________ .
3. In paralelogram laturile opuse sunt ________________ .
4. Ce devine un romb care are un unghi drept?
5.Un triunghi poate avea doua unghiuri drepte?
6. Aria unui teren este de 56m2 . Poate avea forma de patrat acest teren?
7.Un patrat are perimetrul egal cu 160 cm. Aria patratului este:
8. O sala de clasade forma dreptunghiulara are capacitate de 40 de locuri,socotind 2m pentru fiecare.Calculeaza latimea salii,daca lungimea sa este rezultatul operatiei: 100:[(55+25):8]m.

2

Răspunsuri

  • MMG
  • Începător
2014-07-28T13:25:00+03:00
1. 5 cm
2. la ambele capete
3. egale
4. triunghi
5. da
6. da
7.1600cm2
8. 8m latimea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T13:27:00+03:00
1)20 cm.
2) in ambele parti
3)paralele si egale.
4)devine patrat
5)nu.
6)nu, pt ca nu este patrat pf.
7)160:4=40=>arie patrat este 40²=40·40=1600 m2
8)lungime sala: 100:[(55+25):8]m.=100:(80:8)=100:10=10m
Pe 10 m. se afla 5 locuri pt ca 1 loc ocupa 2m
=>latime sala =(40-5):2=35:2=17,5m

1 5 1