Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T21:33:52+02:00
ARHAISMELE LEXICALE sunt cuvinte care nu se mai folosesc astazi in vorbire.
Sper ca te-am ajutat!

Ce repede scrii!!!!
:P
Sunt cuvintele vechi , care deja au iesit din uz si practic nu se mai folosesc .
2014-02-09T21:37:10+02:00

cuvinte folosite in trecut dar care nu se mai folosesc azi
arhaismele sunt de 4 tipuri: lexicale, morfologice, fonetice si am uitat ultimu fel:))))