Foloseste parantezele potrivite pentru ca egalitatea sa fie adevarata

20+5:5+9:2-17-8=6

2
ca sa faci?
da pe ce butoane de pe tastatura sa apas ca sa o fac?
apasa pe raspunde daca vrei sa-mi spui
apasai
lasa unde vine paranteza dreapta scriu

Răspunsuri

2014-07-28T12:31:09+03:00
Paranteza dreapta 20+(5:5)+9 inchidem paranteza dreapta :2-(17-8)=6 
Cel mai inteligent răspuns!
  • MMG
  • Începător
2014-07-28T13:16:40+03:00