Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-28T12:14:36+03:00


Atributul este partea de vorbire care determina un substantive si raspunde la intrebarile:ce fel de? a,al,ale,ai cui?


voteaza te rog ca cel mai bun...voiam sa spun substantive nu substantive scz
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T12:15:35+03:00
Atributul este partea secundara de propozitie care determina un substantiv sau alta parte de vorbire cu valoare de substantiv.dupa forma se clasifica in:atribute adjectivale;atribute substantivale;atribute pronominale;atribute verbale;atribute adverbiale si interjectionale
1 5 1