Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-28T11:57:42+03:00


Subiect- George merge la masa.

Atribut - Eu vorbesc cu mama lui Georgel

complement- Eu stau cu George.

2014-07-28T11:58:34+03:00
George a castigat concursul de cultura generala -subiect

caietul lui George este ordonat -atribut substantival genitival

i-am dat lui George tema pe care sa o invete -complement indirect in dativ
Sa stii practic tre sa intru in a cincea nam invatat de substantival .... :)))
doar atribut atunci ;)
:)
;)