Răspunsuri

2014-07-28T11:59:48+03:00
N= multimea numerelor naturale

   18 : 2x+1 = nr. natural

x e{0,1,4,}
18 : 1 = 18
18 : 3 = 6
18 : 9 = 2. 
pai si cum l-ai aflat pe 0,1,4?
am dat valori de la mine ( am incercat cu diferite numere ) ca sa imi dea rezultat un numar din multimea N .
Nu sunt multumita :(((
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T12:01:19+03:00
(2x+1)|18                   => 2x+1 ∈ {1;2;9;18}
18/(2x+1) ∈N
x∈N

1)2x+1=1  <=> 2x=0  =>x=0

2)2x+1=2  <=> 2x= 1  => x= 1/2 ∉N

3)2x+1= 9  <=> 2x=8  =>x=4

4)2x+1=18  <=> 2x= 17  => x=17/2 ∉N

x∈{0,4}
acea bara inseamna impartit?
nu inseamna divide ;)
aa :))))
;0
;) *