Răspunsuri

2014-07-28T10:13:53+03:00
10*17=170
restul<17
=> 170+16=186

=> 186:17=10 rest 16

186 este cel mai mare numar
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T10:19:12+03:00
• Notăm cu x necunoscuta.
 \frac{x}{17} = 10
x= 17 x 10
x= 170;

• Verificare:
 \frac{170}{17}

• Avem tendința să spunem că numărul 170 este cel mai mare număr care satisface  propoziția matematică de mai sus, însă, împărțirea poate să aibă și rest.
• Restul este întotdeauna mai mic decât împărțitorul, deci, în cazul nostru, mai mic decât 17. Cel mai mare număr natural mai mic decât 17 este 16, așadar, conform teoremei împărțirii cu rest, numărul x va avea valoarea:
 x= 17x10 + 16
x=170+16
x=186

♦ Sper că am fost util :) . Nu uita, dacă ți-a plăcut răspunsul apasă butonul „Mulțumesc” :) .
6 4 6