Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-27T19:31:37+03:00
Consider ca aceasta expresie este sugestiva pentru gandirea omului. Secventa ''ochii duc si mintea intoarce'' ilustreaza faptul ca greselile omului din viata sunt indreptate cu ajutorul mintii . ''Si ai de unde da si altii'' exprima faptul ca omul invata din greseli ,prevenindu-i pe ceilalti sa nu faca .
12 4 12
2014-07-27T19:56:10+03:00
CONSIDER CA expresia reprezinta o persoana trecuta prin viata care poate cel mai bine sa dea povete altora mai tineri care pot gresii la orice pas
5 4 5