Răspunsuri

2014-07-27T16:44:59+03:00
Aplicam teorema inaltimii:
Patratul inaltimii = Produsul segmentelor in care inaltimea imparte ipotenuza.
Segmentele sunt proiectiile catetelor pe ipotenuza.

h² = 4 * 9 = 36
h = √36 = 6 cm

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-27T16:52:25+03:00
In ΔABC  , [BC]=ipotenuza
[AD]=Inaltime
Aplicam teorema inaltimii
 AD^{2} =DB*DC
 AD^{2} =9*4
 AD^{2} =36
AD= \sqrt{36}
AD=6 cm
3 5 3