Răspunsuri

2014-07-27T15:30:49+03:00
180=2².3².5
atunci cand scori radical de ordinul 2 (adica simplu) imparti puterile la 2
√180=2.3.√5=6√5
√80=√2^4.5=2²2√5=4√5
80|2
40|2
20|2
10|2
5|5

din toate astea rezulta ca este 2V5
;)
nu trebuie sa ma inveti tu,stiu eu ce fac,acum,o zi buna!
asa da dar terbuia sa iti explici si lui ca sa inteleaga
esti cam apriga dar eu am invatat pe multi pana acum
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-27T15:32:21+03:00
80:2=40:2=20:2=10:2=5     => 4√5
da refresh
gata
o,ms :P
eu ies pa-apa ma pregatesc de plecare la munte;))))))))))))))
vacanta placuta