Răspunsuri

2014-07-27T15:27:14+03:00
(1-x)(3x+2)=(2x-1)(1-2x)
3x+2-3x^2-2x=2x-4x^2-1+2x
x^2-3x+3=0
Δ=b^2-4ac=9-12=-3<0
S=multime vida
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-27T15:28:03+03:00
Se pune conditia de existenta a fractiilor
1-x≠0
x≠1
1-2x≠0
x≠1/2
deoarece avem doua fractii egale ,produsul mezilor este egal cu produsul extremelor
_(2x-1)(2x-1)=(3x+2)(1-x)
-(4x²-4x+1)=3x+2-3x²-2x
-4x²+4x-1+3x²-x-2=0
-x²+3x-3=0
x²-3x+3=0
deci in situatia data discriminantul este 
Δ=9-12=-3  in numere complexe
x1=(3-i√3)/2
x2=(3+i√3)/2

1 5 1