Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T21:18:10+02:00
Nu stiu despre ce fabrica de ciocolata vorbesti,dar eu am avut o excursie surpriza intr-un loc unde am facut torturi,briose ,prajituri,turta dulce si crema de ciocolata!
Cred ca despre locul ala vorbesti... A fost foarte frumos acolo.

4 3 4
2014-02-09T21:25:09+02:00
Fabrica de ciocolata ca ce sens:
-jucaria
-film
-fabrica adevarata