Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-27T15:19:41+03:00
Astazi Violet a primit de la unchiul lui multa ciocolata.Printre care si 10 pachete de guma.Lasa pachetelele de guma la o parte si incepe sa mestece guma.Peste 10 minute termina un pachet intreg! Guma i se lipi in totalitate de dinti si acum si hainele ii erau murdare . Vru sa plece insa o guma ia rupt maneca de la bluzita subtire. "Oare de ce am pus guma acolo" ? Insa nu prea dadea importanta intamplara si nu bagara de seama.
El continua toata ziua il ritmul acesta , pana cand..Mai spre seara a inceput sa il doara maseaua."Ce e de facut,ce e de facut?" se intreba el repede in timp ce tinea mana pe obraz.
- Daca ii spun mamei sigur o sa ma certe pentru ca am mancat atatea gume.Plus ca durerea o sa fie trecatoare! isi spuse el in soapta
Se baga la culcare si intr-un final adormi.Dimineata , cand se trezeste merge direct la baie unde se spala pe dinti.Dar deodata sangele ii invada gura.Maseau s-a infectat! "Ce e de facut,ce e de facut?"  se intreba el repede.La un moment dat dupa ce a si-a spalat bine gura a mers la mama lui si i-a povestit totul.
- Off , trebuie sa mergem la stomatolog.Haide in masina!
Cand baietelul a ajuns la stomatolog , a aflat ca s-a produs o carie.Stomatologul decise sa ii scoata maseaua.
- Nu o sa ma doara , nu? spuse baietelul 
- Nu , dragule.
Maseaua a fost scoasa ! Violet se simte mult mai bine.Mama lui i-a zis ca de data asta scapa basmaua curata..Dar data viitoare..Ei , speram sa nu mai exista o data viitoare.
1 5 1
2014-07-27T15:37:06+03:00
                                          O zi amuzanta

Eu si cu Violet ne-am gandit sa facem o plimbare.
 Fiindca aveam cativa marunti ne-am gandit sa ne luam cate o guma de mestecat. Dupa 5 minute eu am aruncat guma, insa Violet nu ne mai oprea deloc din mestecat.
  - Violet, arunca guma, caci daca o vei mesteca in continuu te va roade la stomac, iar apoi o sa-ti fie foame, ii spusesem eu.
 - Nu-i adevarat, imi spusese el mie.
Si a continuat sa mestece in jur de o ora. Pana la urma imi zise:
  -Auzi, mi-e cam foame. 
  - Ti-am spus eu ca iti va fii foame daca o mesteci in continuu. Acum nu mai avem niciun ban si suntem foarte departe de casa ta, trebuie sa rezisti circa o ora pana acasa, spun eu cu un zambet larg pe fata avand dreptate.
  Aceasta zii cam a fost foarte amuzanta, daca il vedeati pe Violet alergand pe starada cred ca nu mai puteati sa va opriti din ras deoarece el de felul lui e cam grasut si nu l-am mai prea vazut alergand.
      Am ajuns acasa la Violet, iar el s-a dus direct la mama lui si i-a spus:
     -Mama, mi-e foame!
     -Cum? Iarasi ti-e foame? il intreba mama lui cu un zambet larg pe fata.
      Violet i-a povestit intreaga intamplarea, iar apoi mama sa i-a pregatit de mancare.
        Ce zi amuzanta !
 
   Nu e chiar reusita compunerea, dar sper ca te-am ajutat ! ^_^

Ah, greseala mea ;)) editez acum :)
nu are nimic asta
Defapt, nu mai pot edita :l Poti modifica tu daca scrii compunerea :)
si eu am crezut la fel dar este fata
Ma rog, nu e chiar atat de reusita, nu ma pricep la compuneri :-j