Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-27T13:39:09+03:00
A/b * c/d Aducem la acelaşi numitor. Iar la împărţire avem: a/b : c/d = a/b * d/c
12 3 12
la adunare aducem la aceelasi numitor nu la inmultire
Ăia scuze, scuzee, la inmultire inmultesti numărătorii cu numărătorii din numitor cu numitorul şi apoi simplifici rezultatul dacă e cazul
2014-07-27T15:08:12+03:00
Regula: 
a]. Doua fractii se inmultesc, inmultind numatatorii intre ei si numitorii intre ei; (ex. (5/6)x(4/5)=(5x4)/(6x5)=20/30)
b]. Doua fractii se impart , intre ele,inmultind pe prima cu a doua rasturnata. (ex. (7/10):(5/8)=(7/10)x(8/5)=(7x8)/(10x5)=56/50.
18 4 18