Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-27T12:14:04+03:00
La un magazin s-au adus 6468 pachete de zahar.In ziua urmatoare cu 5359 pachete mai putin. Cate pachete de zahar a primit acel magazin?
1 5 1
2014-07-27T12:17:47+03:00
La o brutarie s-au facut in fiecare dintre cele doua zile cate 6468 colaci. In prima zi nu s-a vandut nici unul, dar in ziua a doua s-au vandut 5359. Cati colaci mai are brutaria dupa cele doua zile in total?