Răspunsuri

2014-07-26T20:45:52+03:00
Impartim numarul 2013 la numarul cifrelor din perioada.
2013:4=2012 rest 1
Deci a 2013-a zecimala va fi 2
Ma scuzi am vrut sa spun ca 2013:4=503+1
Crezi ca Angela a inteles ceva de la tine??
Vezi mai jos o redactare explicita!
Eu doar am raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-26T21:16:53+03:00
2013 / 4 = 503   rest 1
=> avem 503 grupe de cate 4 cifre + o cifra
=> avem 503 perioade (2013)  +  0 cifra
=> a 2012-a cifra este ultima cifra din perioada = 3
=> a 2013-a cifra este prima cifra din perioada a 504-a  = 2
2 4 2