Răspunsuri

2014-07-26T19:20:03+03:00
3p+2b=240

p=2b

3*2b+2b=240
6b+2b=240
8b=240
b=30 kg cantareste o lada cu banane

p=2*30=60kg cantareste o lada cu portocale
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-26T19:24:34+03:00
X=portocalele
Y=bananele
X=2*Y 

INLOCUIM:

3X+2Y=240
6Y+2Y=240
8Y=240
Y=240:8
Y=30 kg

X=2*Y
X=2*30
X=60 kg
e bine acum?
tot nu gasesc modificarea
pai nu se poate,acum vezi: "X=60 kg"?
multumesc
alege cel mai bun raspuns,ori eu ori MIKY