Răspunsuri

2014-07-26T17:47:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A=4
b+c=12

a(b+c) = 4 ·12
          = 48 . 
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-26T17:50:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A(b+c)=4•12 =48 L-am determinat.....sper ca te-am ajutat
3 5 3