Răspunsuri

2014-07-26T20:42:46+03:00
3^n*2^n+6+6^n+1= 3^n*2^n*2^6+6^n*6= 6^n*2^6+6^n*6= 6^n(2^6+6)= 6^n( 64+6)= 6^n*70
70 este divizibil cu 7 , deci 6^n*70 va fi divizibil cu 7.
     3 la puterea n * 2 la puterea n fac 6 la puterea n 
semnul ^ este ridicarea la putere

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-26T20:48:22+03:00
 3^{n}* 2^{n}+ 6^{n+1} =  (3*2)^{n} +  6^{n+1}= 6^{n}+ 6^{n+1}= 6^{n}(1+6)=7* 6^{n}

=> Se divide cu 7 deoarece este un produs de 2 factori din care unul este 7.
 
1 5 1