Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-26T13:07:06+03:00

ûnus

 duo

três

quattor

quînque

 sex

septem

octo

novem

 decem

undecim

duodecim

tredecim

quattordecim

quindecim

sedecim

septendecim

duodeviginti

undeviginti

viginti

Sper ca ti-am fost de folos...sa te uiti ca nu am pus la toate accentul

1 5 1
2014-07-26T15:33:10+03:00
1-unus
2-
duo
3-
terci
4-
quattuor
5-
quinque
6-sex
7-
septem
8-
octo
9-
novem
10-
decem
11-
undecim
12-
duodecim
13-
tredecim
14-quattordecim
15-quindecim
16-sedecim
17-
septendecim
18-duodeviginti
19-undeviginti
20-
viginti

Sper ca te-am ajutat ! ^_^
1 5 1