Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-26T13:36:15+03:00
Δ ABC isoscel,

AB≡AC, ⇒baza este BC, iar unghiurile congruente(cele de la bază sunt B şi C) .

A=20gr.
m unghi A+m unghiB+m unghi C =180gr
⇒ m ⇒unghi ACB (C)= (180-20):2
                                = 160 : 2 
                                = 80 gr . 
2014-07-26T13:57:54+03:00
Daca m(A)=20 grade si m(DBC)=20 grade (D apartine lui AC)⇒ m(ABC)=20 grade
ABC isoscel cu unghiurile de la baza A si B congruente (A=B= 20 grade) adica CA=CB si C unghiul de la varf
m(A)+m(B)+m(C)=180 grade ⇒ m(C) =180 - [ m(A) + m(B) ]=180 - (20+20) =
140 grade