Alegeti din substantivele: satul, de la o mana, a fagului, pacala, pe o piatra, stropii, de ramura, sumanul, slujitorii, ispravnicul.
care sunt complemente:?
care sunt atribute:?
si care sunt subiecte:?

urgennttt

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-26T10:16:57+03:00
Satul(subiect)
a fagului(atribut)
pacala(subiect)
de o piatra(c.c.loc)
stropii(subiect)
de ramura(C.C.LOC)
sumanul(subiect)
slujitorii(subiect)
ispreavnicul(este subiect)dar daca:Copilul ispravnic(este atribut) 
2 5 2
2014-07-26T10:23:20+03:00
Satul-subiect
de la o mana-atribut
a fagului-complement
pacala-subiect
pe o piatra-atribut
stropii-subiect
de ramura-atribut
sumanul-subiect
slujitorii-subiect
ispravnicul-subiect
2 5 2