Principalele ritmuri:
-
ritm trohaicgrup de 2 silabe din care prima accent
-
ritm iambicgrup de 2 silabe din care a-2-a accent
-
ritm amfibrahicgrup de 3 silabe din care mediana este accent
-
ritm dactilicgrup de 3 silabe din care 1 este accent
-
ritm anapesticgrup de 3 silabe din care ultima este accent
Mesk!

Răspunsuri

2014-07-25T23:59:11+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-26T00:01:05+03:00


troheu

iamb

dactyl

anapest

amfilbrah

eretic

spondee

tribrah

coriamb=troheu+iamb

peon1

peon2

peon3

peon4

mesomacru

hipermesomacru


1 5 1