Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-25T23:46:04+03:00
Rima este de 4 feluri
-monorima
-imperecheata
-incrucisata
imbratisata
Si imi puteti spune si modul de creere a acestor tipuri de rima?//Va rog!
modul de creare este monorima 1 cu 2 ,3 cu4 ,imperecheata 1cu3,2cu 4, incrucista 1 cu 4 ,2 cu 3,imbratisata cel putin 3 versuri rimeaza
Multumesc!
nai pentru ce!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T23:47:20+03:00
Rima imperecheata      a a b b

rima incrucisata           a b a b

rima imbratisata          a b b a

monorima                     a a a a 

rima alba                      a b c d 
8 4 8