Răspunsuri

2014-07-25T20:32:11+03:00
Jocutile pe calculator sunt considerate o greseala deoarece nu ai mai nimic de invatat de la ele si iti strica vederea ;) nu stiu daca acesta este raspunsul pe care il asteptai, dar...
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-25T20:43:26+03:00
  Jocurile pe calculator sunt considerate o greseala prin faptul ca ne strica vederea, nu ma-I invatam pt. scoala, ne distruge concentrarea si ne creaza probleme de atentie.
Sper ca te-am ajutat!
jocurile pe calculator sunt considerate o greseala din faptul ca ne strica vederea si nu ne mai ocupam si de alte lucruri(scoala)