Petre citeste o carte in 3 zile .In prima zi el citeste de 2 ori mai mult decat in a 2a zi,iar in a3a zi citeste jumatate din numarul de pagini citite in a2a zi. Cartea are 56 pagini.Cate pagini a citit elevul in fiecare zi?

2
iti fac poza si o postez aici!
nu iti spunea cumva si cate pagini are cartea?
ba da are 56 pagini
asteapta

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T20:32:27+02:00
Daca ai inteles imi poti da cel mai bun raspuns:)
1 5 1
2014-02-09T20:34:39+02:00
Prima zi: 2 * n pagini
A 2-a zi: n pagini
A 3-a zi: n/2 pagini
2n + n + n/2 = 56 => 7n = 112 => n = 16

Astfel:
In prima zi: 32 pagini
A 2-a zi: 16 pagini
a 3-a zi: 8 pagini
1 5 1