Răspunsuri

2014-07-25T18:24:33+03:00
• Expresia „nestătătorul vânt” este epitet :) .
- Sintagma „nestătătorul vânt” zugrăvește o imagine vizuală-motorie de mare plasticitate, al cărei nucleu stilistic îl reprezintă epitetul „nestătătorul”. Aceasta pare să transmită următorul mesaj: vântul care vuiește cu repeziciune „venit de peste munți” pare să nu se mai oprească, oferind un sentiment de înfricoșare în ființa eului liric. 
♦. Sper că ți-am fost de mare ajutor, dacă vrei te rog să apeși butonul ”Mulțumesc” ți-aș rămâne recunoscător :) .
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T18:30:51+03:00
Epitetul personificator 'nestatatorul vant' face referire la singurul element care animeaza peisajul creat prin imbinarea elementelor montane.adjectivul 'nestatatorul' confera ideea de 'mereu in miscare' ce o creeaza vantul cand isi arata adevarata fata prin adieri usoare.de asemenea, autorul face aluzie prin intermediul acestei constructii si la trecerea timpului, comparand metaforic timpul cu vantul ce 'se zbate incet' incercand sa aminteasca de vremurile mult apuse.
2 5 2