oita barsana

de esti nazdravana si de-a fi sa mor

in camp de mohor

sa-i spui lu vrancean

si lu ungurean

ca sa ma ingroape

aice pe-aproape

in strunga de oi

sa fiu tot cu voi

identificati adverbele din text si indicati felul acestora

2

Răspunsuri

2014-07-25T18:19:53+03:00
In camp=adverb de loc

aice=adverb de loc

pe-aproape=adverb de loc

in strunga=adverb de loc
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T18:22:31+03:00
In camp:adv de loc
aici:adv de loc
pe aproape adv de loc
in strunga:adv de loc

4 4 4