A)Doua drepte se numesc perpendiculare daca.................
b)Un punct situat pe mediatoarea unui segment are proprietatea ......................
c)Mediatoarele laturilor unui triunghi sunt........intr-un punct notat...,numit.............si situat la.....

2

Răspunsuri

2014-07-25T16:54:47+03:00
A)Doua drepte se numesc perpendiculare daca..formeaza un unghi de 90 de grade...............
b)Un punct situat pe mediatoarea unui segment are proprietatea ...Orice punct de pe mediatoarea unui segment este egal depărtat de capetele segmentului...................
c)Mediatoarele laturilor unui triunghi sunt..concurente......intr-un punct notat.l..,numit....cercul circumscris triunghiului.........si situat la...2 treimi de varf si  treime de baza..
13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T19:23:58+03:00
A)formeaza un unghi drept
b)orice punct de pe mediatoare este egal departat de capetele segmentului
c)concurente notat cu o si se noteaza centrul cercului circumscris si situat la egala departare de varfurile triunghiului
7 4 7