Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T17:24:23+03:00
Aceasta structura este ca figura de stil un epitet.El reda o rugaminte care este foarte aprinsa,o rugaminte de care  depinde soarta lui
2014-07-25T23:44:13+03:00
Epitetul personificator 'ruga fierbinte' face referire la intesitatea si ardoarea cu care este adresata cererea.de asemenea, adjectivul 'fierbinte' construieste disperarea,dar totodata si dorinta de a se indepli favorul cerut.prin insusi substantivul 'ruga' se defineste un mod prin care se impleteste modul tanguitor prin care se cere ajutor, dar si modul prin care speri ca vei fi ascultat si inteles.