Care este perimetrul si aria unui triunghi isoscel?

P.s:URGEEEENT!!!!AM NEVOIE DE RASPUNS IN MAI PUTIN DE 15 MINUTE,PLSSS.

2
scrie toata problema
nu vreau rezolvare,am nevoie de "definitie:
"definitie"*
:(
se foloseste formula generala a ariei si a perimetrului

Răspunsuri

2014-07-25T16:28:53+03:00
Arie = baza ori inaltime pe doi

A= \frac{b*h}{2}

Perimetru= AB+BC+AC

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T16:57:11+03:00
Aria =  \frac{bazaXinaltime}{2}


perimetrul= latura1+latura2+latura3
2 5 2