Răspunsuri

2014-07-25T14:57:18+03:00
X-nr de pagini ale cartii

2/5 din x +70= 2/5 *x+70= 2x/5 +70 -a citit 

2x/5+70+1/4 *x=x

2x/5 +70+x/4 =x aducem la acelasi numitor

8x +1400+5x=20x

13x+1400=20x

13x-20x=-1400

-7x= -1400

7x=1400

x=200 pagini are cartea


5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T15:02:18+03:00
X = numarul de pagini al cartii

2x/5 + 70 + x/4 = x
Aducem la acelasi numitor.
8x + 20*70 + 5x = 20x
(20 - 5 - 8)x = 1400
x = 1400 / 7 = 200 pagini are cartea
2 4 2