Răspunsuri

2014-07-25T13:14:47+03:00
ΔABC ≈ ΔMNP   =>TFa      MN/AB=MP/AC=NP/BC <=>

<=> MN/8= 7/14= NP/16 <=>

<=> MN/8= 1/2 =NP/16

MN/8= 1/2   =>MN=8*1/2= 4

NP/16=1/2  =>NP=16*1/2= 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T13:19:33+03:00
In  ΔABC avem:
AB = 8 cm
AC = 14 cm
BC = 16 cm

In ΔMNP avem:
MP = 7 cm

Raportul de asemanare = AC / MP = 14 / 7 = 2
=> MN = AB / 2 = 8 / 2 = 4 cm
=> NP = 16 / 2 = 8 cm



1 5 1