Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T12:21:47+03:00
Aceasta figura de stil contureaza  forma si culoarea ochilor unei persoane.Acest epitet evidentiata trasaturile gingase  si duiosia acelor ochi.Prin sintagma data poetul vede nevinovatia si sensibilitatea ,pentru ca ochii sunt o usa catre suflet,iar sentimentele si gandurile se vad cel mai bine privind adanc in acele mici "migdale".
multumesc din tot sufletul
cu cea mai mare placere :)
2014-07-25T12:28:49+03:00
Secventa citata face referire la comparatia subtila a formei ochilor cu niste migdale, prin care sunt evidentiate calitatile acestei seminte  ce redau farmecul cu care ochii unei persoane privesc lumea. de asemenea, ochii devin simbolul central asupra caruia autorul doreste sa indrepte atentia cititorului pentru a evidentia modul in care poti intelege o persoana doar privind-o.