Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T11:51:21+03:00
1)a+b=241
a-b=41    adunam cele 2 ecuatii
2a / =282

a=282:2
a=141

b=241-a=241-141
b=100

2)a+b=241
a=241-b

a-b=41    inlocuim in diferenta pe a

241-b-b=41

-2b=41-241
-2b=-200
2b=200
b=200:2
b=100

a=241-b=241-100
a=141
2014-07-25T12:10:29+03:00
Daca  diferenta este 41 inseamna ca unul din numere este mai mare cu 41 decat celalat
astfel
x=primul nr
x+41=al doilea nr
x+x+41=241
2x+41=241
2x=241-41
2x=200
x=200:2
x=100(primul nr)
100+41=141(al doilea nr)