Intr-o saptamana in 3 zile s-au inregistrat 25 grade , in 2 zile 19 grade si in celelalte 2 zile 24 grade . Temperatura medie a saptamanii a fost de : ( si explicatie va rog )
A . 34 grade B . 20 grade C . 24 grade D . 23 grade

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-25T10:28:31+03:00
3zile =25 grade
2zile=19 grade
2zile=24 grade
Temperatura medie=(3*25+2*19+2*24)7=(75+38+48)/7=23 grade
Raspuns D 23 grade
3 4 3
2014-07-25T10:47:45+03:00
3x25+2x19+2x24
=75+38+48
=161(temperatura totala din cele 7 zile)
161:7=23(temperatura medie)
deci raspunsul este D