Scrieti un fragment de 2-3 randuri din "Ion" de Liviu Rebreanu care sa NU contina un dialog , dar in care sa apara numele unui personaj ...daca se poate . Multumesc anticipat!

2
orice personaj ?
Ana,Vasile Baciu,Ion,Herdelea...unul dintre ei..

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T21:23:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
"Se ducea la Ana mereu, din ce in ce mai ingrijorat sa n-o piarda"

Ion - L.Lebreanu

1 5 1
2014-07-25T00:15:22+03:00
"Drumul trece peste pârâul Doamnei lasând în stânga casa lui Alexandru Pop-Glanetasu. "