Răspunsuri

2014-07-24T18:35:45+03:00
Ori substantiv ori adjectiv depinde cum e pus in propozitie

Functiile sintactice pot fi: subiect, atribut, predicat sau complement. Atributul poate fi: atribut adjectival sau atribut adverbial. Daca nu ai fraza treci simplu atribut.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T18:37:14+03:00
Nu poti scrie propozitia/fraza care contine cuvantul bun?
Pai asa scrie in manualul meu..
Dar mersi oricum:)
Si nu e nici un text, nimic?
Functia sintactica este Atribut
nu este nici un text..