Este corect sa spun :"... was born in ... Hospital on July 20, 1989. He had a good education in elementary school, but in high school he began to not learn." ? Daca nu, va rog corectati. :)

2
textul original este sa nu mai invete, nu-i asa?
Da
X s-a nascut la spitalul Y pe 20 iulie 1989. A avut parte de o educatie buna in scoala primara (elementara), dar in liceu a inceput sa nu mai invete.
Cam asta as fi vrut sa se inteleaga. :)
..". In highschool he started to learn less"

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T18:23:02+03:00
Prima parte e corect folosit verbul

he has had a good education in primary school, but in high school he started to don't study anymore.
Mersi mult. :)
n-ai pentru ce ;)
Ma mai poti ajuta cu ceva, te rog? Cum pot sa spun ca dupa ce a terminat liceul s-a angajat la ... (completez eu aici. :) ) ?
after finishing the high school he joined, dar depinde acum in ce context
2014-07-24T21:29:18+03:00
Poti dormi linistit e bine
Bafta la teme :))
-------------------------------