Răspunsuri

2014-07-24T16:26:15+03:00
Densitatea=m/v

1dm3=1litru
1m3=1000dm3 => 22,4 l= 0,0224 m3

1kg=1000 g=> 28,9 g= 0,0289 kg
 
densitatea=0,0289/0,0224 kg/m3
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T16:34:03+03:00
Pentru inceput, densitatea, in general, este egala cu raportul dintre masa si volum.
Deci, pur si simplu scrii ca densitatea=28,9g/22,4L
Se stie ca 1 L= 1dm³. Rezulta de aici ca dens.=28,9 g/22,4 dm³. Apoi, transformi in kg, respectiv m³. Deci densitatea=(28,9*10⁻³) kg / (22,4* 10⁻³) m³. Se simplifica 10⁻³ de la numarator si de la numitor si iti ramane dens.=28,9/22,4, care o sa dea aproximativ 1,29 kg/m³. Cred ca asa se rezolva. :)
2 4 2