Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T16:06:34+03:00
1)(x-3)(x+3)=0

x-3= 0  ∧   x+3=0
x=3             x=-3

2)4x²-25=0
(2x-5)(2x-5)=0

2x-5=0    ∧  2x+5=0
2x=5              2x= -5
x= 5/2             x= -5/2

3) 7x-8x²=0

x(8x-7)=0

x=0   ∧  8x-7=0
                  8x=7
                  x=7/8
Multumesc pentru raspunsurii
n-ai pentru ce ;)
Miky te rog verifici un raspuns pe care l-am dat :D
2014-07-24T16:14:54+03:00
1)x²-9=0
x²=9
x=√9
x=+-3
2)4x²-25=0
4x²=25
x²=25/4
x=√25/4
x=5/2
3)7x-8x²=0
-8x²+7x=0
Δ=b²-4ac
Δ=7²-4*(-8)*0
Δ=49
x1,2=(-b+-√Δ)/2a
x1=(-7+7)/-16=0/-16=0
x2=-7-7/-16=-14/-16=7/8
la b) de la x^2 =25/4 trebuia sa faci rad x^2 = rad 25/4, |x| = 5/2 => x={ -5/2;5/2}
ok :D
nu asta
asta : http://brainly.ro/tema/135859
:)