Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T15:02:25+03:00
Potrivit opiniei mele , un stil de viata sanatos este foarte important.
Un prim argument ce vine in sprijinul afirmatiei facute, este constituit de multiplele calitati ale acestuia : distractie prin sport, o viata mai lunga , si o diversitate in alimentatie.
Pe de o parte, cel mai important lucru in cadrul vietii unui om este sanatatea.De aceasta depinde intreaga sa activitate.
Pe de alta parte, stilul de viata sanatos poate fi dobandit si prin sport , ceea ce este foarte bine, putand astfel sa ne facem viata mai buna distrandu-ne , prin lucruri relativ simple, jucatul cu mingea, plimabturl cu bicicleta/rolele, mersul , alergatul, toate acestea.
In alta ordine de idei, cum am si afirmat, avantajele sunt multiple, o dezvoltare corecta si o viata prelungita sunt doar atuuri in cadrul activitatilor noastre cotidiene.
In concluzie, prin argumentele prezentate, am argumentat opinia exprimata.
placerea este de partea mea :D
mutumes pentru best answer :D
multumesc*
2014-07-24T15:33:26+03:00
Un stil de viata sanatos este foarte important si este bine ca fiecare copil sa stie de la varste cat mai fragede acest lucru.
Daca avem grija de sanatatea noastra incepand cu alimentatia, felul cum ne imbracam in functie de temperatura pana la cum protejam natura nu vom avea probleme de sanatate