1.de ce animalele savanei sunt bune alergatoare? 2.de ce padurile ecuatoriale sunt intunecoase? 3.de ce credeti ca animalele din zona rece au corpul de mari dimensiuni? 4.care sunt relatiile om-biosfera? CAPITOLUL:Biosfera! :-)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T19:49:42+02:00

1. Pentru a scapa de pradator sau pentru a fugi dupa vanat(nu sunt sigur)

2.pentru ca copacii sunt foarte inalti densi si cu o coroana bogata(destul de sigur)

3.Pentru a-si pastra temperatura corpului(foarte sigur)

4.Nu stiu exact dar cred ca trebuie sa te referi la incalzirea globala si poluare...si chestii ecologice bineinteles

2014-02-09T19:56:44+02:00
1.Pentru a scapa de pradator sau pentru a fugi dupa vanat(nu sunt sigur)Pentru ca copacii sunt foarte inalti densi si cu o coroana bogata(destul de sigur)Pentru a-si pastra temperatura corpului(foarte sigur)Nu stiu exact dar cred ca trebuie sa te referi la incalzirea globala si poluare...si chestii ecologice bineinteles
2 5 2