Suma a doua numere este 182 .Determinati cele doua numere stiind ca impartind pe unul la celalalt se obtine catul 5 si restul 8 Suma a trei numere naturale consecutive se imparte la si se obtine catul 24 si restul 6 .Determinati numerele

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T14:12:30+03:00
A+b=182
a:b=5r8⇒a=5b+8
5b+8+b=182
6b=182-8
6b=174
b=174/6
b=29
a=182-29
a=153
 la al II-le ex la cat se imparte suma ?
a+a+1+a+2):7=24r6
3a+3=24*7+6
3a=168+6-3
3a=171
a=57
a+1=58
a+2=59

25 4 25
2014-07-24T14:33:14+03:00
A+b=182
a:b=5 rest 8
a=5b+8

5b+8+b=182
6b+8=182
6b=182-8
6b=174
b=29

a=182-29
a=153

(a+a+1+a+2):7=24 rest 6

3a+3=7*24+6

3a+3=168+6

3a=168+3

3a=171

a=57

a+1=58
a+2=59
11 3 11