Va rog ajutatima indicati formele de G.D. singular articulate cu articol hotarat ale urmatoarelor substantive compuse : blocnotes lungmetraj untdelemn faradelege deimpartit preaplin redactor-sef nord-est rea-vointa triplu-salt

Va Multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T14:10:28+03:00
Al blocnotes-ului

al lungmetrajului

al untdelemnului

al faradelegii

al deimpartitului

al preaplinului

al redactorului-sef

al nord-estului

al rea-vointei

al triplului-salt
4 5 4
2014-07-24T14:17:42+03:00
Blocnotes-ului
lungmetrajului
untdelemnului
faradelegilor
deimpartitului
preaplinului
redactorului sef
nord-estului
relei-vointe
triplu-saltului
1 5 1