Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T13:45:56+03:00
El este de parerea bunei -credinte
Ii place mirosul ciuboticei-cucului
Este impotriva sarii -de-lamaie pentru ca nu este sanatoasa
Tot meritul este al bunavointei
Este vina coatelor goale
Salonul este al nou-nascutilor
3 3 3
2014-07-24T13:49:58+03:00
S-a savarsit slujba bunei-credinte

petalele ciuboticii-cucului s-au ofilit

gustul sarii-de-lamaie este preferat pentru prajituri pufoase

pacea buneivointe este data de sentimentul de a-ti ajuta aproapele

absenta coatelor-goale, a determinat repetentia elevilor neascultatori

ganguritul nou-nascutitlor este ca o simfonie pentru proaspetele mamici
1 5 1