Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T13:40:08+03:00
Adica faci un fel de compunere despre o persoana si zici ce adjective are . De ex despre mama ta :
 Mama mea are 40 de ani . Este scunda si are ochi negri . Este foarte blanda cu mine ... etc
2 5 2
2014-07-24T13:40:37+03:00
Portretul literar reprezinta descrierea vestimentatiei,trasaturi fizice si morale,fizionomia unui personaj.Deci faci portretul unei persoane
1 4 1