Răspunsuri

2014-07-24T13:17:36+03:00
Dar este conjunctie adversativa
multumesc si eu spuneam ca este conjunctie dar nu stiam ca mai este si adversativa , multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T13:17:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dar = conjunctie coordonatoare adversativa
------------------------------------------------------------------