A) 2[(x+3)²-5²] : 11+1=3
b) Daca suma unor numere consecutive este 25, atunci cel mai mare numar este...
c)Numarul ab din eglaitatea 5*ab-4*ba=9

2
cate numere consecutive sunt?
nu spune
daca nu zice ,eu am considerat astfel incat sa fie cea mai mare posibilitate
ab are bara deasupra?
da

Răspunsuri

2014-07-24T13:42:10+03:00
A)2[(x+3)²-5²]:11=3-1

2[(x+3)²-5²]:11=2

2[(x+3)²-5²]=2*11

(x+3)²-25=11
(x+3)²=25+11

(x+3)²=36
|x+3|= 6

x+3=6    ∧    x+3= -6
x=3                 x= -9

2)a-1+a=25

2a-1=25
2a=25+1

2a=26
a=13  -cel mai mare numar
a-1=13-1=12

3)5*ab -4*ba=9

5(10a+b)-4(10b+a)=9

5(10a+b)=9+4(10b+a)

50a+5b=9+40b+4a

46a +4a +5b= 9+ 35b+5b +4a

46a= 9+35b

pentru a se ia cea mai mica cifra care respecta conditia data  a=4
1)46*4=9+35*b

184=9 +35 *b

35*b=184-9

35*b=175

b=5

ab=45



probam cu 2:
2[(2+3)²-5²] : 11+1=2(5²-5²) : 11+1= 2*0 : 11+1=1 diferit de 3
pt ca expresia in care trebuie sa-l scriem pe x este :
2[(x+3)²-5²] : 11+1=3 , decii zi-mi un numar pe care sa-l scriu in locul lui x
inafara de 3 si -9
Eu cred ca ai cam gresit...
suntem 2 care credem asta atunci....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T13:54:15+03:00
a) 2[(x+3)²-5²] : 11+1=3
2[(x+3)²-5²] : 11=2
[(x+3)²-5²] : 11=1
(x+3)²-5² =11
(x+3)² =11+25=36
x+3=6
x=3

Daca nu avem conditia ca x sa fie natural, avem si:
x+3=-6
x=-9

b) Daca suma unor numere consecutive este 25, atunci cel mai mare numar este 13
Deoarece (25-1):2=12, deci numerele sunt 12+13=25

c)Numarul ab din eglaitatea 5*ab-4*ba=9


50a+5b-40b-4a=9
46a-35b=9
pentru a=4 si b=5
46*4+35*5=184-175=5
=>
5*45-4*54=225-216=9 ok

deci ab=45



1 5 1